Tisdag - då var det kväll

Som jag skrev tidigare så var jag faktiskt duktig och kom iväg på gymmet, var väl iväg lite över 1 timma och hela den tiden hade gossen sovit så pappa Tommy hade haft det lätt ;) Inte för vi har den minsta besvärliga son, men iaf. Imorgon får jag se hur jag känner mig skulle vilja klämma in ett konditions pass, med jag ska känna imorgon om jag orkar den är ändå bara 30 min så egentligen så är det ju inget men ger mycket. Tommy jobbar ju kväll så han är hemma till eftermiddagen.

Ikväll lagade Tommy kyckling och sallad åt oss, för jag var tvungen lägga mig en stund innan middagen för jag hade en sådan sprängade huvudvärk, tyvärr har huvudvärken inte gått över...men men. Nu ska vi se en film sen blir det sängdags även för oss.

natt natt


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback