Tisdag - det snöar

Vi ser det snöar vi ser det snöar, det var väl roligt HURRA.
Nu blir det vinter nu blir det vinter som vi har önskat HURRA.


Idag så ska jag ner på gymmet för få en instruktion, vet egentligen inte om jag behöver det men man kan ju alltid lära sig något nytt. Sen ska jag spinna 20-30 min och köra axlar, bröst och skuldror idag. Tommy är hemma idag eftersom igår fick vi ju det tråkiga beskedet att hans farfar hade gått bort...Och just nu så är Tommy nere på gymmet, tror det är hans sätt att handtera sin sorg, bättre än sist då hade gjorde på ett annat sätt. Men han är nog snart hemma, skulle vara hemma mellan 12.30-13.00.

Sen idag ska jag tvätta och städa lite har jag planerat, funderar på kanske ta en sväng upp till Madde, men mycket beror på hur mycket klockan hinner bli. Jag tycker inte det är så roligt att gå vid 16-17 eftersom då är Jonathan verkligen på sämst hurmör på hela dagen. Så som sagt Madde jag ser vad jag hinner. Kommer ju flera dagar i veckan också.


Annars har jag nog inte så mycket mer att säga just nu än önska er en härlig tisdag!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback