Torsdag - 1 vecka innan jul

Idag har jag varit iväg på gymmet och kört på trappmaskinen i ca 30 min, och den tar på bena o rumpan vill jag då lova ;) Sen körde jag lite blandat använde de muskler som jag inte har ont i hahaha ;) Så det blev mest mage och lite ben. Så mesta delen av träning vart faktiskt kondis, vilket inte är dumt heller. På lördag eller söndag blir det ben, då har jag tränat 4 gånger denna vecka. :)

Annars har vi bara myst med Jonathan hela dagen, han har fått låna gåstolen som Berit hade när Vincent var mindre, och han tycker det var rätt skoj men han satt kanske 10 min sedan fick han leka i sitt gym som han älskar så mycket. Tog lite bilder som jag tänkte dela med mig till er.

När Tommy kommer hem blir det äta middagen som vi lagade i går kvällst, Tommy är på gymmet. Nu har jag också kommit på vad Tommy ska få i julklapp av mig :)

Ha en bra kväll, här kommer bilderna

 




    

Se så glad man kan vara då :)

  

Hehe inte utan min bok ;)

  

Jonathan har en ny favorit leksak. En liten bok som kommer från go'boken
som vi är med i

  


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback