Träning - torsdag

Då har vi varit på Gold's gym första gången idag och jag måste verkligen säga att jag gillar gymmet skarpt. Riktigt bra uppbyggt så man inte går in i folk och får vara lite mera ostörd när man tränar, sånt gillar jag :) Var på gymmet i ca 1 ½ testa lite olika kände mest på idag. Men det blev träning på magen, ryggen, och bena mest. Imorgon ska vi gå på bodypump och ta en vända inne på gymmet :) Men sen blir det vila iaf lördag och söndag. Sen får vi se hur veckan blir beroende lite på hur tommy jobbar och om sussi kan ha gossen 1 timma när jag är på gymmet. Men jag ska försöka komma iväg iaf nu i början 3 gånger i veckan så jag kan dela upp muskelgrupperna bra så de får vila. :)

Nu ska vi sätta på en film och bara mysa i soffan, vi är faktiskt ensamma idag. Gossen sover hos sin farmor o farfar, och vi ska äta hos Sussi o Matti imorgon så de lär kanske hämta upp oss för de har ju som sagt gossen :)
Och måste verkligen säga jag är så sjukt peppad på att ha börjat gymma igen, känns så himla rätt och skönt. För er som inte vet det så har jag varit en träningsmänniska, men hehe min käära Tommy har inte varit det så TYVÄRR gick jag väl lite i hans fotspår när vi flyttade ihop. Sen har jag försökt börja igen i omgångar men något har alltid kommit iväg...Men nu känner jag att enda som hindrar mig är jag själv, så jag får försöka att inte göra det. Inget är lätt i början men när man väl kommit igång och hållit på en sådär 6 veckor så brukar det sitta, så klarar jag 6-8 veckor och hålla så kommer det gå vägen. OCH DET SKA JAG :) Känns bara förjävligt att ha blivit så svag, hehe lite skillnad på 60 kg och 15 kg som jag tog idag med magen hahaha :P

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Lisa

Söt blogg!!

Såg att du lottade ut tre gratis headers, är de slut? Annars är jag jätte glad om det finns en kvar. Jag har startat en blogg men inte börjat blogga än. Mejla mig isf. Mvh Lisa

2009-12-11 17:39:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback