Fyfan

Ja enda jag kan säga är att idag när jag vakna, vakna jag upp med skräck eftersom det verkade som hela sängen var full i blod, okej så farligt var det väl kanske inte men det var väääldigt mycket blod. Min första tanke var ju ONEJ! Men när jag lugnat mig lite så upptäcker jag att det forsar blod från båda näsborrarna. Tog mig ca 20 min att få stopp på floden.

FAN detta är 3.de gången sen jag blev gravid som jag blivit sjuk, jag brukar aldrig nästan annars vara dålig vafan är detta??? blir något less :P

Kommentarer
madde

Heej!=) Jag har ju min moderkaka i framvägg(Fick reda på det på UL) Så jag har tidigare inte känns nått sprattel som vissa känner,det började direkt med sparkar för mig,för ca 2 veckor sen..!=) Nu har jag känns varje dag i en vecka..men har inte sett på utisdan nått..sen har jag inte kollat så noga:P Jobbar ju mycket å så..så mest när jag känner sparkarna över huvudtaget så är det när jag ska sova,eller bara gå hemma en hel dag och tar det lungt=) Har du kännt nått eller?Sparkar alltså?Det är ju såå olika för alla hur fort man känner dom=)men det är mysigt!:D

2009-02-12 12:28:14
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
madde

Jag har kännt varje dag nu i 1 vecka..=) Så igår kände jag inte på hela dagen(Och blev lite orolig) Men sen börja hon böka sent på kvällen..Inget du behöver vara orolig för..sen ska man ju inte behöva känna varje dag förns vecka 26 tror jag det är:D

2009-02-12 13:59:42
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
madde

Hehe:D Ja jag förstår det:D Men verka som det där går periodvis ibland:D Men klart det är svårt att inte ora sig..! Men tror ochså han sover,han är nog trött efter allt sparkande;)

2009-02-12 14:08:43
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback