FYFAN!!!

Ja idag har jag varit den pinsamma :(
Åkte iväg och handla med Sussi, och jag kände redan när jag klev in i bilen att detta kommer sluta illa, men hur som helst så tänkte jag ja det kan ju gå över. Jag mådde nog illa i 1 timma sjukt illa, sedan så skulle vi handla på Maxi...då skrek jag åt henne stanna bilen jag springer ut skiter i att det kommer bilar och ställer mig och kalvar mitt i en snödriva, folk bara stirrar på mig som jag skulle ha något jäkla fel *skrattar* Till råga på allt så samtidigt som jag kräks börjar jag blöda näsblod så det var en flod av blod och spya som låg där i snödrivan. Jag kommer inte på någon bättre idé än stoppa näsan i snön för att stoppa blodet...nog lyckades jag stoppa blodet allt men när jag gick in på affären så bad jag om servetter och torkar bort det som vad jag tror finns kvar. Går in och handlar och frågar Sussi om jag har blod i ansiktet hon säger nej...efter jag handlat känner jag hur må illan kommer tillbaka så jag springer bort på toan och spyr ännu en gång...när jag sedan ska tvätta händerna ser jag att jag har blodfläkar i hela ansiktet. Jag gick omkring så inne på affären (normalt) Sedan åkte vi på Citygross, jag trycker i mig en banan i bilen och följer med in men hinner inte mer än springa ut IGEN och spy upp bananen utanför Citygross..folk titta och sucka åt mig...de trodde jag väl var bakis eller nåt....FYFAN vilken dag!!!! Jag ska aldrig mera handla :P

Detta är min vardag som gravid JIPPIE!!!

Kommentarer
Madde

Jobbigt som fan med klåda..men men =/ Usch det lät ju inge roligt alls det där!! Att du mådde så illa! =( Jag tror att det beror mycket på att du äter för lite, och då mår du mer illa..sen när du äter så mår du illa för det, för att din mage är tom. Du måste tvinga i dig helt enkelt, speciellt på morgonen..! :) Även om det är svårt.

2009-02-05 12:51:23
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback