Jag vill inte må dåligt mer....

Nu är jag less snart gått halva tiden och jag mår fortfarande dåligt...usch och fy...matlusten har börja komma tillbaka mer och mer men illamåendet har tyvärr stanna : ( Kommer jag få ha detta tills jag föder eller, jag börjar verkligen på att fundera. = / På morgonen börjar jag alltid med ett glas fil eftersom det lugnar min mage bra, sen efter 20-30 min äter jag 2-3 mackor och mjölk...sen till lunch blir det lite olika...på eftermiddagen försöker jag ta en macka ibland går det ibland inte...äter även frukt så mycket jag kan bara för få i mig något. På kvällen äter vi ju middag...så jag förstår inte varför jag mår illa längre jag äter ju bra nu....MEN är magen nöjd för det NEEEEEEEEEEEEEJ!

Lite tidigare idag tog jag iaf mig kraft och ork att gå ut en sväng med Mio, gick ner vid hamnen sedan och handla en leksak plus "vacker tass" som man sprutar på tassarna så de inte får snö som fastnar och ställer till problem, verkar funka ganska okej : ) Leksaken jag handla var en hamburgare som piper han blev helt kär : ) Tur man gick ut tidigt nu snöar det för fullt! Och jag mår illa som bara den men ska fan inte spy nå mer har just käkat!!

Kommentarer
Anna

Usch stackare..har haft det precis lika jobbigt med illamåendet och matlusten..håller fortfarande i sig för mig men vissa dagar är det bättre, andra sämre. men undviker gärna kylskåpet och röklukt är något jag inte tål alls..



Hoppas de snart går över för dig :)

2009-02-07 19:35:34
URL: http://annasara.net



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback