Kille eller Tjej?

Eftersom vi ska på Ultraljud på tisdag och förhoppningsviss får veta vad det är för kön på våran lilla skatt så gör jag en såna här :) Bara för skojs skull :)



Tecken

KilleTjejResultat
magens formtoppig utstående mage, syns ej bakifrånutbredd mage som även sätter sig på sidornatjej
pigmentrand på magenlång tydlig randingen randtjej/kille (har en jätte svag)
babyns hjärtfrekvensunder 140 slag/minutöver 140 slag/minuttjej
mammans skönhet under graviditetenbibehållen skönhetbebben tar mammans skönhet under graviditetentjej
halsbrännamycketlite eller ingentjej
babyn hickarlite eller intemycket-
babyn sparkarmycketlite mindrekille
på ultraljudsbildernahåller händer mellan benenhåller händerna någon annanstans-
urinvägsinfektioneringa eller fåmångakille
var i magen ligger babynligger högtligger lågt-
befruktningsdagenudda datumjämnt datumKille
blödande tandköttmindremycketTjej
utputande navelsenare under graviditetentidigt i graviditetenden har börja gå ut (vecka 18)
babyn sparkarmycket på höger sidamycket på vänster sidakille
mamman illamåendeinte eller litemycket, SKOJAR DU ELLER ?? Mår illa än (vecka 18)tjej
vid frågan: vad har du på händerna?handflatorna nedåthandflatorna uppåt-
mamman sugen påfettfrukttjej

Kommentarer
saramichellesmamma<3

hehe kul att sitta o läsa, om ja hade gjort de testet när ja var gravid hade det visat tjej :P och ja jag fick ju en tjej med hehe

2009-02-06 22:27:01
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
ida

För mig stämde de inte , :P 12 på kille o 5 på tjej o jag fick en tjej :P

2009-02-16 08:54:07
URL: http://psawyer.bloggagratis.se
ida

För mig stämde de inte , :P 12 på kille o 5 på tjej o jag fick en tjej :P

2009-02-16 08:56:43
URL: http://psawyer.bloggagratis.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback