Lördag

Idag har jag inte gjort alltför mycket bara tagit det lugnt och ätit god mat :) Och gumman du ska veta du finns med mig i tankarna hela tiden, jag hoppas ni snart får eran lilla son/dotter och att du slipper ha ont.

Jag fick upptäcka att det inte alltid är lika mysigt att få sparkar av den här vilden jag har i magen, den sparka mig på blygbenet och det var inte så himla skönt...hehe...men man vet ju att den lever iaf :) Maria kände på magen men som vanligt blev den helt stilla hon försökte en bra stund, sen gick hon och satt sig igen och då sparka ju självklart den lilla busen *skrattar* Den verkar inte alls tycka om att bli hittad, jag får ju inte heller alltid känna den, men väldigt ofta iaf ;)

Kommentarer
Anonym

Hejsan lästa att du gjorde vi andras bloggar gratis:D Jag tänkte fråga om du kunde hjälpa mig fast bara om du har tid och lust:)Ha det bra Mvh Jasmine

2009-02-11 11:02:43
URL: http://jasminevleo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback