Uppe i västerbotten

Nu är jag och besöker mina föräldrar en sväng och ska hjälpa min bror att flytta hemifrån  nu under helgen. Igår blev jag bjuden på teater och vi såg Ronny Eriksson, och snacka om det var skoj att se :)  

Sen har jag haft riktigt mycket kramper i magen sen 2 dagar tillbaka inget jag är super oroad över men eftersom man är gravid så tänker man ju lite extra. Jag har ju känt lillen sjukt mycket spelet igår på föreställningen han var helt vild i magen. Också måste jag säga att det är super skönt att vara hemma så man slipper hamma mitt i en jävla soppa, och alltid får man får någon sida även fast jag tamefan inte gjort ett skit. Börjar bli något less på det! Men va fan ska jag göra då?? Självklart vill jag finnas där och lyssna och stöta samtidigt som jag verkligen inte orkar hamna mitt i mellan allt jävla skit. GU va skönt att vara hemma men jag hoppas ändå på något sätt folk kan inse för jag har redan sagt att jag vill inte ha något med detta att göra.....

Jag känner bara nu att jag skulle kunna lämna Sundsvall, jag orkar inte mera jag är sååå less på hamna mellan dessa två parter...= /
Och ärligt hur lätt är det om ena sidan säger si och andra sidan säger så. Hur jag än tänker själv så väljer jag ju en sida även fast jag själv inte vill!

Kommentarer
Sara

Hejsan. Jag hittade på hjälpsidan att du designar bloggar. Och jag vill mer än gärna ha en jätte fin design. Skulle du vilja hjälpa mig? :)



MVH Sara

2009-02-28 16:44:20
URL: http://saruupullan.blogg.se/saraleppanen
Anonym

hej har hört att du gillar att och kan gör en blogg design till dom som vill jag skulle gärna vilja att du gör en snygg och berätar hur jag kan få den fattar noll

2009-03-01 13:00:18
rasti

hej har hört att du gillar att och kan gör en blogg design till dom som vill jag skulle gärna vilja att du gör en snygg och berätar hur jag kan få den fattar noll

2009-03-01 13:01:27
URL: http://rastirasti.blogg.se/
Anonym

Usch, va jobbigt med massa tjafs..

Hoppas du haft en toppenhelg ändå! Kram

2009-03-01 14:44:53
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/
carolin

tjenare!:)

jag har hört att du gärna fixar ens blogg?:)

skulle du kunna vara så snäll och göra det med min?:) Skulle gärna vilja att du hjälptem ig med en fin design och (om du kan) en bild där uppe om jag redan har valt viljen? :) kram carolin.

2009-03-03 21:42:17
URL: http://ccaaroliin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback