Vilken himla skoj dag :/

uuh, denna lördag blev inte riktigt vad man hade förväntat sig...nu är jag totalt jävla slut jag orkar verkligen inte höra mera dåligt på en och samma dag. Tur jag haft en bra dag med mig själv iaf annars hade jag nog inte orkat :)

Prata med mammsen, blir nog att åka hem på onsdag eftersom min lilla kusin Tove kommer på besök i veckan så jag hinner träffa henne, sen ska jag hjälpa bror min till helgen och flytta och få fint hemma :) Ska bli skönt att komma hem ett tag, har varit mycket på slutet med hur man mått och så, bara vila upp sig och bli pysslad om, är ju aldrig helt fel.

Idag på förmiddagen var vi även och träffa Melvin Tommys morbrors barn som är ca 6-7 veckor, vilken gullig liten sak. :) Men tyvärr så märkte jag mycket väl att han varit upp i stall eftersom hela ansiktet var rött och det är nu på kvällen det äntligen börja släppa. Och igår var vi och såg lets dance och när lammen tystnar hos Madde och Andreas och självklart träffa lilla Amanda :) Men hon sov ju mest vid den tiden men det var kul att träffa henne iaf den lilla stund hon var vaken ;)

Och Madde jag tror håret kommer/blev fint, jag brukar ha bra smak när det gäller brunfärger ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback