Fredag :)

Ja då var det fredag, nu är alla papper som ska vara klara för denna månad fixade och inlämnade. *skönt*

Ikväll är vi bjuda på middag hos Sussi och Matti, men de vägrar tala om vad som bjuds på så det är väl bara och vänta och se vad man får :). Annars idag har jag väl inte gjort så mycket mer än ringt ett par samtal och varit på Mitthem. Försökte även få tag i våran husvärd men han var hemma med sjukt barn så får försöka igen på måndag. Vart lovad 2006 att få nya tapeter i gästrummet (blivande barnrum) och jag känner att jag vill gärna det ska bli så också så det är lite fint och mysigt härinne :)

Nä nu ska jag bara sufra runt och fördriva tiden ha en bra fredag!

Kommentarer
Madde

GRATTIS att du skriver här oxå!! haha :P Näärå..men roligt att du uppdaterar lite! Och vad har du gjort med magen din?? vilken form :D Hehe!

2009-01-23 16:34:52
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback