Klorin nu ska här bli VITT :)

Håller på tvätta en maskin med klorin nu (JA jag vet att naturen tar skada) men det är första gången jag gör det, har fått en blodfläck på en av mina fina vita tröjor plus har en massa som blivit en kneppig vit färg nu med tiden. Sedan även linneduken som jag fick av farmor har nog fått minst 10 omgångar av klorin redan när hon hade den ;) Annars skulle den aldrig vara blendande vit och vara 15 år gammal ;)

Ska även ta och torka av golvena nu om ett tag, blir ju så mycket fläckar på golvena såhär års av skor och hunden. Jag har varit duktig nu i helgen båda tvätta och städa...:)

Tar nog någon bild på magen senare ikväll och lägger in. Ha en bra dag/kväll :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback