Måndag

1 dag kvar innan jag ska lyssna på hjärtat igen, och denna gång ska även Tommy följa. Så ska jag testa spela in hjärtljudet hade jag tänkt försöka iaf. Sen är det bara 15 dagar kvar tills ultraljudet ska bli spännande om man får veta könet eller inte. Sen är det också bara 15 dagar för Maddes BF :). Om det nu inte blir tidigare, vem vet.


Vad har jag annars haft för mig idag: INGET ALLS!!!!


Väntar på att Tommy ska komma hem så vi kan äta jag är FAKTISKT otroligt NOG hungrig.

Sen har jag även idag fixat en blogg åt en på FL (familjeliv) hoppas hon vart nöjd och glad :)


Just det jag kände bäbisen flera gånger igår när jag låg i sängen det är som små små sparkar, mysigt och även en del av gångerna kände jag i handen :)

Sen prata jag med mamma igår och hon har köpt en jätte söt liten mössa åt bäbisen, tack mamma.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback