Onsdag

Och usch och blä vad dåligt både jag och Tommy har sovit inatt, han har varit så sjukt oroad hela natten, och när morgonen kom fick vi veta varför. JO magsjuka, fyfan finns det något värre??? Och nu går jag och oroar mig över att jag kommer få skiten, och det lär jag väl få...

Idag har det inte varit en bra gravid dag, jag har mått illa trodde först jag spydde för jag drabbades av magsjukan men jag drabbades av lukten av gammal mjölk som jag hällde ut i diskhon...hehe. jag är nå så sjukt känslig emot lukter sedan jag blev gravid!

Men jag är lite smått oroad eftersom det bubblar som bara den inne i magen, snälla snäll låt  mig slippa magsjuka jag har redan legat sjuk över hela julen!

Nu ska jag sätta mig i i soffan med Tommy och se om det är något sevärt på tv annars blir det väl och se någon film lite senare vi lär ju vara ganska pigg han och jag eftersom vi sovit 5 timmar nu på dagen. Vi sov kanske 1 timma inatt så vi behövde verkligen den sömnen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback