1 dag kvar till BF, men kommer han innan?? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

1 dag kvar tills jag är beräknad, men jag har totalt tappat hoppet att han kommer innan denna veckan är slut. Jag orkar snart inte mera, hur fan hittar man orken, snälla nån som vet??? och idag ska jag till BM, vilket ödé att behöva träffa henne igen. MEN det är ju min kära tur!

Ja vi får väl se om Timmy har rätt då, men jag tvekar på det! Sorry Madde o Sussi men ni hade också fel, vilket gör mig verkligen INTE glad är ju så less nu !!


Och här är listan den får följa med nu och se om någon kommer ha rätt

Cattis (mamma) :14 juli
Tommy (pappa) : 4 juli
(snacka om önsketanke ;)
Rosie (mormor): 22 juli
Lars (morfar): 26 juli
Fredrik (morbror): 19 juli
Sussi (farmor): 9 juli
Matti (farfar): 12 juli
Erkki (gammel farfar): 10 juli
Momma (gammel mormor): 10 juli

Ulrika: 11 juli
Madde: 16 juli
Berit: 18 juli
Maria: 20 juli
Sussi: 16 juli
Ninni: 18 juli
Elleonora: 6 juli
Hanna: 15 juli
Timmy: 17 juli
Andreas: 18-19 juli (lördag eller söndag morgon)

Kommentarer
madde

han kommer nog snart=)=) Försök att inte tänka på det:D Vila nu istället,det behövs!! Vet att de är svårt:D

2009-07-17 13:25:42
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Lars Hammarbäck

Hursomhelst kan det inte vara länge kvar nu. Max. till den 26/7 är min gissning och jag har oftast rätt. Längre än så behöver du inte gå och bära.

2009-07-17 15:12:14
Madde

Nu gäller det!! Nu är det snart den 18:e Juli och nu MÅSTE han bara komma ut!!!! =)

2009-07-17 23:06:39
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback