+ 1

LESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Nä Bebisen ville inte komma i tid, känns ju fruktansvärt trist måste jag säga. Och jag som verkligen verkligen inte vill vara gravid längre.. 

Och sedan har jag fått världens lock på ena örat så jag hör typ inget, börjar tro att det är en vaxpropp, så får nog ringa vårdcentralen imorgon. :( Livet är skoj ibland!


Och här är listan den får följa med nu och se om någon kommer ha rätt

Cattis (mamma) :14 juli
Tommy (pappa) : 4 juli
(snacka om önsketanke ;)
Rosie (mormor): 22 juli
Lars (morfar): 26 juli
Fredrik (morbror): 19 juli
Sussi (farmor): 9 juli
Matti (farfar): 12 juli
Erkki (gammel farfar): 10 juli
Momma (gammel mormor): 10 juli

Ulrika: 11 juli
Madde: 16 juli
Berit: 18 juli

Maria: 20 juli
Sussi: 16 juli
Ninni: 18 juli
Elleonora: 6 juli
Hanna: 15 juli
Timmy: 17 juli
Andreas: 18-19 juli (lördag eller söndag morgon)

Kommentarer
maria

I morgon vill han komma:D han tanker pa lilla mig:P

2009-07-19 17:36:00
Lars Hammarbäck

Nu är vi bara 3 kvar på listan ser jag. Det lutar mot att mormor eller morfar får rätt. Det är ju inte helt ovanligt att förstföderskor går över tid, så det var ju inte så svårt att tippa egentligen.

2009-07-20 08:43:19
Madde

Njaa har sett andra som har gjort det oxå..men men...är det en bluff då så är det..var inte direkt jobbigt att skriva ett inlägg bara :P

2009-07-20 16:33:07
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

Nu är ju både Andreas, din bror och Maria ute ur listan oxå...bara mormor och morfar kvar då...hehe! hoppas din mamma har rätt nu då, eller tidigare såklart!! fast vi får ju se vad läkaren säger imorrn först :) åhh vill att han ska komma ut NU!

2009-07-20 20:14:26
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback