2 dagar kvar tills BF

Ja som sagt 2 dagar kvar till man är beräknad då, men inte någon liten verkar vilja komma. Han är super lugn i magen så jag känner mig nästan inte ens gravid, eller jo när jag rör på mig annars är det en lugn dag. Imorgon har jag BM-tid, vilket jag verkligen inte har sett framemot, hade ju hoppas så att få slippa träffa min "kära" bm igen...men men livet kan aldrig vara lätt. *suckar* Så länge hon inte börjar gulla med mig så är jag nöjd eller tjatta om att jag får bada :P

Idag ska jag väl försöka slå dö på lite tid, Madde o Amanda kommer ner en sväng och vi ska handla lite fika och gå o sätta oss nere vid havet. Sitter jag inne blir jag totalt galen snart!

Hoppas ni har en bra dag, och att ni som är gravida får era små!


Idag är det Madde & Sussi som har gissat att han ska komma, ledsen o göra er besvikna tjejer, men jag tror inte det blir nog liten bebis under dagen. Känner INGET.

Och här är listan den får följa med nu och se om någon kommer ha rätt

Cattis (mamma) :14 juli
Tommy (pappa) : 4 juli
(snacka om önsketanke ;)
Rosie (mormor): 22 juli
Lars (morfar): 26 juli
Fredrik (morbror): 19 juli
Sussi (farmor): 9 juli
Matti (farfar): 12 juli
Erkki (gammel farfar): 10 juli
Momma (gammel mormor): 10 juli

Ulrika: 11 juli
Madde: 16 juli
Berit: 18 juli
Maria: 20 juli
Sussi: 16 juli
Ninni: 18 juli
Elleonora: 6 juli
Hanna: 15 juli
Timmy: 17 juli
Andreas: 18-19 juli (lördag eller söndag morgon)

Kommentarer
Madde

Faan jag som ville ha rätt!! :P Men kanske att jag får rätt och att det startar ikväll iaf, men att han kommer ut imorrn :P Man kan ju hoppas!! Eller så får Andreas rätt om lördag/tidig söndagsmorgon ;)

2009-07-16 16:00:35
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

Ja feeel fick jag iaf! SUCK :P Ajja, men nu får han fasen komma ut alltså! Blir ju otålig här!! ;)

2009-07-16 23:39:21
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback