2 veckor kvar imorgon

Äntligen har det varit en dag då jag har kunnat överlevt. Hoppas det fortsätter såhär nu så jag slipper må dåligt hela dagarna av värmeslag.

Var hos BM idag en ny, och hon var ju trevlig och så men alldeles för mjuk för min smak, hehe...klarar inte riktigt av människor som pratar gulligull med en :P Magen hade växt 1 cm till och han ligger som sagt där han ska.

ja annars har jag väl inte så mycket att skriva mer än jag shoppat lite kläder under rean tills efter jag fått lillen, tycker det är bra att passa på när priserna ändå är okej. Igår vart det en vit tröja som är hur skön som helst, en grå klänning och 2 cardigan, en grå o en svart, ville helst ha en vit men det fanns inte så det får bli en annan gång. Sen köpte vi även 4 koppar barber idag (fiskar) hur fina som helst så nu simmar ett litet stimm inne i akvariumet :) Alltid lika roligt att titta på när det simmar och dansar runt där i vattnet :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback