BF+3 dagar

Ja ingen bebis o inne på 3.de dagen efter lillen är beräknad. Idag ska jag på läkarundersökning o UL, och är tappen mogen så blir det en hinnsvepning, vilket jag nu hoppas hårt på eftersom jag är fruktansvärt less att vara gravid. Sen senaste 2 dagarna har jag drabbas av någon gravidklåda :( Så nu vill jag bara få ut han och få bli mamma och få bli MIG SJÄLV igen. Magen är ju verkligen som en boll nu, den växer o växer så han lär ju också göra det TYVÄRR :P


NU får magen sluta växa TACK!!!   Ser ju ut som en jordglob!

---------------»




Ja nu är det två kvar på listan, men jag betvivlar att någon kommer ha rätt..hehe. Vi ser väl. Kanske att pappa min ska ha rätt då :)

Och här är listan den får följa med nu och se om någon kommer ha rätt

Cattis (mamma) :14 juli
Tommy (pappa) : 4 juli
(snacka om önsketanke ;)
Rosie (mormor): 22 juli
Lars (morfar): 26 juli
Fredrik (morbror): 19 juli
Sussi (farmor): 9 juli
Matti (farfar): 12 juli
Erkki (gammel farfar): 10 juli
Momma (gammel mormor): 10 juli

Ulrika: 11 juli
Madde: 16 juli
Berit: 18 juli

Maria: 20 juli
Sussi: 16 juli
Ninni: 18 juli
Elleonora: 6 juli
Hanna: 15 juli
Timmy: 17 juli
Andreas: 18-19 juli

Kommentarer
Frida

Har du fått pupp?



Det fick jag. Kliade sönder mig totalt :S Fick det i slutet. Kolla med bm din, för är det det, så behöver du kortisonkräm.

2009-07-21 18:35:10
URL: http://fridelixen.blogg.se/
kornelia

Hej!

Läste på ett forum att du tycker om att fixa till bloggar. Jag har precis startat min och skulle jättegärna vilja ha din hjälp! Hör gärna av dig till mig på min mailadress. Allt gott! Kornelia

2009-07-21 19:05:33
Frida

Ja faktiskt :o)



Det var så det började på mig. Fick på handleden först, sedan magen och efter förslossningen sa det pang Så hade jag det typ överallt. Det såg ut som nässelutslag. Så säger dom det hos bm är det troligtvis pupp... Går du hos bm i skönsberg eller centrum? vad heter hon?

2009-07-21 19:43:18
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Madde

HOPPAS att hinnsvepningen hjälpte nu då, eftersom du är öppen 2 cm oxå! Nu måste han komma ut SENAST på torsdag! :P

2009-07-21 20:56:06
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Emma Viklund

Våra magar ser verkligen helt olika ut nu :) min har sjunkit så mkt, din står rakt ut :) hehe...

2009-07-22 11:21:46
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback