BF+4

Idag har jag varit upp på sjukhuset o gjort ännu en hinnsvepning. Även pratat om igångsättning, som förmodligen blir imorgon, jag hoppas hoppas verkligen!!! Snälla!!

Idag hade mamma chansat att lillen skulle komma, men dagen är inte slut än...men jag tror inte han kommer idag heller mamma :)

Ikväll blir det ta det lugnt, lägga sig i tid och verkligen försöka samla krafter tills imorgon. Jag känner mig ganska lugn ändå, men jag tror lugnet kommer släppa när jag väl kommer på sjukhuset imorgon och får klart för mig att nu är det verkligen dags att föda barn. Tror inte tanken har gått in riktigt, eller så har jag blivit sjuk :P Madde kommer under dagen imorgon också och är mitt stöd, vilket känns väldigt skönt..:)




Hoppas mamma & pappa får träffa dig imorgon lilla gubben, vi är fruktansvärt less att vänta nu :)

Kommentarer
Madde

Du kommer att bli igångsatt, ska vara ren otur om det är fullt och dom måste skicka hem dig igen! Nu får du tänka så och försöka förbereda dig :) Ja det ska bli spännande att vara med på förlossningen, och jag hoppas att jag kommer vara ett bra stöd :D

2009-07-22 19:53:17
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Michellesmamma <3

Ger er all lycka imorn nu gumman.. hoppas verkligen ud får bli igångsatt.. messa mig när du orkar sen gumman du ska veta att ja tänker massa på dig...

2009-07-22 21:55:46
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
maria

Ja i morgon da ska han ut:P Tack for maten forut, gulligt av er<3

2009-07-23 00:14:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback