HJÄRNDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!

GUD JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ ARG I HELA MITT JÄVLA LIV FÖRR!!!! JAG FICK SITTA 2.5 TIMMA BARA OCH VÄNTA PÅ LÄKARJÄVELN, SOM SEDAN SNÄLLT BAD OM URSÄKT FÖR HAN VAR SEN. SEN TALADE HAN OM ATT DET VAR FULLT PÅ FÖRLOSSNINGEN, OCH DÅ TÄNKTE JAG OKEJ MEN DÅ BLIR DET IMORGON, DET JAG KAN LEVA MED....MEN DÅ SA DEN JÄVLA FITTAN VI KOMMER INTE SÄTTA IGÅNG DIG, VI VILL ATT DU TAR KONTAKT MED EN PSYKLÄKARE ISTÄLLET OCH PRATAR UT OM HUR DU MÅR INNAN DU FÅR BARN. JAG SA RENT UT SAGT, ALDRIG I HELA HELVETET ATT NÅGON JÄVLA PSYKOLOG SKULLE FÅ SITTA OCH BABBLA EN MASSA JÄVLA GOJA FÖR MIG. SÅ HAN VÄGRADE SÄTTA IGÅNG MIG, ÄVEN FAST IGÅR HAN GICK IGENOM EXAKT HUR EN IGÅNGSÄTTNING SKULLE GÅ TILL FÖR MIG.....HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅHÄR? HAN PÅSTÅR HAN GÖR DET FÖR HAN VILLE TÄNKA PÅ MIG O BARNET, VILKET JÄVLA SKITSNACK. JAG VET ATT DET KANSKE ÄR DUMT MEN JAG BAD LÄKARJÄVELN DRA RÄTT ÅT HELVETE OCH SA EXAKT VAD JAG TYCKTE O TÄKNTE OM HAN SÄTT ATT BEHANDLA MIG....OCH SEDAN BLEV JU SAMBON MIN MINST LIKA UPPRÖRD O IFRÅGASATTE SJÄLVKLART HUR HAN KAN GÖRA SÅHÄR EMOT EN TJEJ SOM REDAN MÅR URDÅLIG AV ATT VARA GRAVID.....

SÅ IDAG SATT VI O VÄNTA HELT I ONÖDAN MED BB-VÄSKA O ALLT SOM HAN SA JAG SKULLE HA MED, FÖR ATT FÅ ÅKA HEM OCH FÅ VETA ATT TIDIGAST BLIR JAG IGÅNGSATT NÄSTA FREDAG MEN FÖRMODLIGEN INTE ENS DÅ......

VAD SKA JAG GÖRA??? JAG ÄR SÅ ARG, SÅRAD O KRÄNKT OCH MÅR JU REDAN URDÅLIGT, HUR SKA JAG ORKA MERA....:(

Kommentarer
Madde

Ja FY FAAAAN säger jag bara...vilken jävla skitläkare...fattar inte hur man kan göra så. Men försök att tänka positivt nu, umgås Tommy och unna dig massa saker så att du mår bättre och så att tiden går fortare! Snaaaart är han ute, även fast jag förstår om allt känns skit just nu.. Kämpa på gumman, du är stark och du klarar det här!!

2009-07-23 15:37:12
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Sussi A

Tänk er för så att inte läkarna får intryck av att ni inte mår bra ! Ibland måste man bita ihop även om man blir arg ! Tänk på att det är en relativt kort tid kvar, trots allt! Gör något som ni kanske inte kan göra på ett tag sen lillen har kommit! Kram Sussi!

2009-07-23 15:53:34
Cattis

Ja Sussi om läkaren får för sig att jag mår dåligt har han ju rätt och jag bryr mig inte ett skit. Man ljuger inte för folk, det är som bli spottad rakt i ansiktet....

2009-07-23 19:06:03
URL: http://shadowstorm.blogg.se/
selma

hm hm

2009-07-27 00:04:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback