ingen förändring

Jag har fortfarande väldigt ont i ryggen och magen så smärtan håller i sig och är relativt stark har även sammandraningar OFTA men långt ifrån alla onda utan bara väldigt kraftiga, värkar ungefär var 15-20 min. Jag tänkte ta mig någon värktablett lägga mig o sova en stund och se om det går över annars får jag testa med en varm dusch emot kvällen...Ja som sagt vi ser väl många som blir lurade av dessa förvärkar också så jag ropar inte hej utan lägger mig och vilar och tar det bara lugnt...

Kommentarer
Floosan. ung mamma



De vore väl nått och föda din son på =)

Fin blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-06 21:00:41
URL: http://floosan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback