Kom då!

Lillen kom uuuut, orkar inte vänta längre nu...Mamma din vill inte vara gravid längre, snälla sluta trivs så bra därinne och kom ut istället så vi mamma o pappa får pussa på dig. Vi väntar ju på din ankomst, vi med flera :) Sååå kom ut!


Idag är det Hanna som har gissat, får se om någon kommer få rätt ;)

Jag har länge haft en känsla att lillen kommer den 14 juli, någonstans emellan mitt första datum o ultraljuds datumet. Tommy tror han kommer den 4 juli, men det är nog bara önsketänkande *skrattar* Ska fylla listan efter som :)

Ni får gärna chansa bara skriva en kommentar så lägger jag till dig :)


Vilka datum tror ni lillen kommer?


Cattis (mamma) :14 juli
Tommy (pappa) : 4 juli
(snacka om önsketanke ;)
Rosie (mormor): 22 juli
Lars (morfar): 26 juli
Fredrik (morbror): 19 juli
Sussi (farmor): 9 juli
Matti (farfar): 12 juli
Erkki (gammel farfar): 10 juli
Momma (gammel mormor): 10 juli

Ulrika: 11 juli
Madde: 16 juli
Berit: 18 juli
Maria: 20 juli
Sussi: 16 juli
Ninni: 18 juli
Elleonora: 6 juli
Hanna: 15 juli
Timmy: 17 juli

Kommentarer
Daniela Svedberg

han kommer nog den 20 juli, precis som vår kille förmodligen gör.. eller inte gör.. vår lille vill inte komma ut. Hur är det? kram

2009-07-15 13:56:52
Ulrika(ica)

Känner på mig att Madde o Sussi får rätt :P Kramar

2009-07-15 15:43:07
Cattis

ja man kan ju hoppas, men Sussi (tommys mamma) är redan ute Hehehe...och tydligen jag själv också :P

2009-07-15 17:53:33
URL: http://shadowstorm.blogg.se/
Lars Hammarbäck

Jadu, det blir nog till att gå rejält över tiden tror jag. Mitt tips är att ni får er bäbis söndag den 26 juli.

2009-07-16 10:08:20
Cattis

Tack pappa du inger sådant hopp ;P Och jag som är så less :(

2009-07-16 10:33:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback