nähä!!

Inte idag heller, ja klockan är inte exakt tolv än, men chansen att jag skulle föda nu på 12 min är FRUKTANSVÄRT liten! Så vad har jag gjort idag? Varit till BM, och fått läkartid av henne tills på tisdag om det inte satt igång...
Höll på ta ihjäl mig själv eftersom jag GICK, men jag hade inte så mycket till val när bussarna verkligen inte passar in med tiderna man har....Så satans less på att det ska vara så svårt att ställa upp nu sista tiden, tycker faktiskt inte det är så mycket begärt att få åka till BM...men men....Blir ju samma sak på tisdag också, och den gången blir jag ju ensam eftersom Tommy jobbar, men skitsamma....

Och ni behöver inte oroa er, jag kommer inte be er köra varken det är natt eller dag, är det dag kan jag ju TA BUSSEN till förlossningen!!! Blir säkert super!!

Ska försöka sova så denna dag tar slut någon jävla gång, och jag har slutat hoppas att det kommer någon bebis inom de närmaste dagarna...

GOD NATT!

Kommentarer
Sussi A

Det gick bussar 9.57 och 10.03.

2009-07-18 14:25:43
Sussi A

Är man upptagen, så är det inget att göra åt. Det gick bussar 9.57 och 10.03.Dom passade ju bra.

2009-07-18 14:50:32
Cattis

Jag tar inte bussarna som jag ändå måste stå i, och behöva vara orolig att jag ramlar och slår mig...Då väljer jag hellre gå än skada mitt barn!!



Jaja, vad är det för ursäkt då egentligen att inte köra till FL? Jag undrar verkligen vad är ursäkten, för vad jag vet är man inte upptagen när man sover...

2009-07-18 15:45:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback