Och som vanligt hade du fel ;)

Hehe, Matti sa åt mig igår att klockan kvart över tre så ska han var här, hehe vad jag vet så tror inte jag att det kommer hända på ca under 1 timma att jag ska hinna in och föda, så hehe du hade fel, som vanligt ;)


Jag har länge haft en känsla att lillen kommer den 14 juli, någonstans emellan mitt första datum o ultraljuds datumet. Tommy tror han kommer den 4 juli, men det är nog bara önsketänkande *skrattar* Ska fylla listan efter som :)

Ni får gärna chansa bara skriva en kommentar så lägger jag till dig :)

Vilka datum tror ni lillen kommer?

Cattis (mamma) :14 juli
Tommy (pappa) : 4 juli (snacka om önsketanke ;)
Rosie (mormor): 22 juli
Lars (morfar):
Fredrik (morbror): 19 juli
Sussi (farmor): 9 juli
Matti (farfar): 12 juli
Erkki (gammel farfar): 10 juli
Momma (gammel mormor): 10 juli

Ulrika: 11 juli
Madde: 16 juli
Berit: 18 juli
Maria: 20 juli
Sussi: 16 juli
Ninni: 18 juli
Elleonora: 6 juli
Hanna: 15 juli
Timmy: 17 juli


Jag kanske kommer ha rätt iaf ;) Fast helt inte orkar inte ha ont längre

Kommentarer
Matti

Den 12 har inte passerat än! He he.

2009-07-12 15:55:26
Cattis

Haha, näää det är sant. Vi ser väl, du kanske kan få ha rätt någon gång ;P

2009-07-12 16:10:54
Madde

Hoppas att jag får fel och att han kommer idag eller imorrn! =) Nu får värkarna bli värre tycker jag så han kommer UT, eller hur?? =)

2009-07-12 16:59:49
URL: http://maddoxx.blogg.se/
freddan

känns som jag ligg bra till :P

2009-07-14 11:04:12
jessiks

Hej! Jag läste på info.blogg.se att du tyckte det var kul att göra om bloggar? så med färger och baner och så?

fast sen kollade jag datumet och såg att det var ett tag sedan. Men jag undrar om du fortfarande har ett intresse för det? för jag personligen fattar INGENTING :)

tacksam för svar /Jessika

2009-07-14 12:15:32
URL: http://whataboutthat.blogg.se/
jessiks

Okej, nej det kan jag förstå. du/ni bör ju ha fullt upp nu i väntan på att bli föräldrar :)

Lycka till.

2009-07-14 12:38:35
URL: http://whataboutthat.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback