Totalt deppad.

Jag har aldrig känt mig så kränkt i hela mitt liv. Och så totalt förnedrad som människa :( Och jag skiter om ni tycker läkaren gjorde rätt som jag fått höra förbannat många gånger under dagen på (familjeliv.se).

Jag mår ju redan dåligt och har hur ont som helst i kroppen, och som sagt mår dåligt. Sen gör man såhär och tror att det ska göra saken bättre. Jag fick inte ens veta om mitt barn mår bra i magen, tycker iaf de hade ju kunna kolla det med ett UL. Har inte ens varit prat om något UL, jag är ju oroad för han och hur han påverkas av hur jag mår får mig verkligen känna mig som en usel människa :(

Nu ska jag gå o lägga mig sova, har knappt ens kunna äta idag för jag mått så jävla dåligt....hur fan kan en läkare göra såhär...

Kommentarer
Madde

Förstår att det är svårt, men försök att inte grubbla mer på det där och läs INTE på familjeliv! Du vet ju hur dom är där. :P Skit i dom och skit i läkaren nu. Mamma och jag satt och pratade förut och vi sa samma sak, vi tycker att du borde ringa din BM och säga att du vill komma dit och lyssna på bebisens hjärta och även då kanske få tid för ett UL. Dom måste ju kolla det, framför allt OM du har läckt fostervatten! Så ring din BM imorrn och tala om det så kanske du får komma dit redan imorrn på UL. Sånt kan dom ordna. Huvudsaken är ju att du får veta att han mår bra där inne!



Och som sagt..du kan inte sluta äta p.g.a det här. Det ÄR kort tid kvar nu, han kommer när som helst! Så gräv inte ner dig alltför mycket för att läkaren gjorde sådär. Tänk på dig och tänk på bebisen! Nu MÅSTE du försöka tänka lite positivt Cattis och det säger jag för din skull. Du får komma på något sätt som gör att du tänker på nått annat..passa på att vila, se på massa filmer, umgås med Tommy, äta goda middagar m.m. Sånt som ni kanske inte kan göra sen på ett tag. =) FÖRSÖK iaf, för din egen skull!! Och du vet att jag finns om du vill prata! KRAMAR

2009-07-23 23:25:15
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Emma Viklund

Jag är ju på BF+8 idag och mår uselt jag med... trodde aldrig att det skulle kännas så här att gå över tiden. På måndag har vi tid på spec.-mvc på sjukhuset där dom ska göra UL med mer, antagligen prata om igångsättning med.. Hoppas på att få det INNAN +14dagar.... Vägrar gå över mer!

2009-07-24 10:34:30
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Anonym

Jag e totalt anonym för dig men vill bara berätta hur jag hade det,jag fick oxå vänta och gå över tiden dessutom i 3 v och jag har nog aldrig mått så dåligt nånsin,alla ringde tjatade om när bebisen skulle komma och värken var from hell!

dagarna gick o jag började misströsta,kan fortfarande inte förstå hur dom knde utsätta mig för detta så du e inte ensam,dom har säkert sina skäl att låta tiden ha sin gång men jag tycker du ska ringa din BM för en koll,det fick jag hon stoppade in fingrarna o kände hur öppen jag var sen lyssnade vi på hjärtat o jag mådde genast bättre då jag visste bebbin var Ok,det e ju svårt att känna rörelserna sådär sent för det är ju så trångt i magen för bebben.

Efter 3 v blev jag igångsatt fick en fin pojke på 5 kg! :)

Lycka till!

/Kram

2009-07-24 13:11:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback