Äntligen!!

Då har vi fått tillbaka internet som försvann när det blev det mest kneppiga strömavbrottet i hela lägenheten. Sen slutade internet och telefon att funka. Fick veta igår att Servanet hade gjort fel och delat ut en ny ip-adress som vi inte ens ska ha eftersom vi inte ens har det bolaget.!! Men tyvärr funkar inte telefon än, så nu hoppas jag väl på att de fixar telefonen under dagen...

Annars igår var jag hos barnmorskan och magen hade blivit 1 cm större allstå 32 cm. Lillen låg neråt med han var inte fixerad. Men jag har börja känna att han ligger därnere eftersom jag får såna illningar plus att jag är alldeles öm längst ner i magen. Mitt järnvärde som annars legat över 120 låg nere på 106 nu, så det är nog förklaring till varför jag känt mig så yr och svimmfärdig senaste veckan. Blodtrycket var bra 110/62, och hjärtljudena låg på 154/156 slag. Hehe fortfarande höga hjärtljud, så det är en riktig myt det där med att då väntar man en flicka.

I natt drömde jag att jag låg inne för att föda och ut kom en liten pojke med massor av hår och ljusbruna ögon, han var riktigt söt i drömmen. Men jag vet inte om jag kan få en pojke med bruna ögon, visst har jag inslag av brunt i mina lika så Tommy men att vårat barn skulle få bruna ögon ja då har generna hoppat bra måste jag då påstå.

Sen på kvällen städa jag o Tommy lite här hemma ställde in sängen som vi fixa här om dagen i sovrummet eftersom den innan stod mitt på vardagsrums golvet. Så nu är den i sovrummet på Tommys sida, som jag sedan då ska sova på, vilket kommer kännas fruktansvärt ovant, men det ska nog funka det med. Sen har vi även köpt till en sängmobil, inte den dyraste på marknaden, men den räcker gott och väl iaf : )



 

Kommentarer
Madde

Fiiiiiint =) Känns det mera verkligt nu när grejjerna börjar komma upp? Det gjorde det för oss iaf :P

2009-06-03 14:32:37
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Sussi

åååh mysigt :) Vart fick ni tag på mobilen? med varit ute efter en sån man kan fästa i sängkanten.

2009-06-03 15:07:54
URL: http://sussey.blogg.se/
Elleonora

Säger bara Tradera! :) Vann en auktion där på en sängmobil som man fäster i sängen. Till bra pris förstås. Hittade även en superbra bärsele där också för en bra liten summa... så det är att rekommendera om man har is i magen.



Ser mysigt ut nu när ni ställt in sängen, nu är du snart där med lillen... hihi...

Tiden springer som sagt bara i väg!



Sköt om er!

2009-06-03 18:23:38
URL: http://elleonora.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback