Förvånad

Jag måste säga att jag är sjukt förvånad över vad jag upptäckte idag. Efter allt som hänt sedan jag starta upp akvariumet så förväntade jag mig inte att den enda av 9 fiskar som överlevde skulle få yngel, men när jag titta ner och skulle ge mat så simma ett litet svart yngel vid pumpen. Snacka om att rätt fisk överlevde *ler*

Och än så länge mår våra små guld barb riktigt bra och är pigga fiska och förbannat matglada :)



Vakna inatt av förvärkar igen, är så himla less på det nu och de blir bara värre och värre. Är i vecka 37 idag så nu får han gärna komma, skulle vara trevligt och slippa vara gravid plus få våran lilla bäbis. Men jag sa till Tommy att han får gärna vänta tills torsdag iaf haha så man hinner få lön ;)

Kommentarer
Madde

hehe ja tyvärr så blir ju förvärkarna bara värre och värre med tiden..men det är ju kroppens sätt att förbereda sig så =) Hoppas oxå att han kommer snart!!

2009-06-21 17:20:42
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Elleonora

Mysigt ändå att det är på gång nu! :) Så nära så nääära! Själv så börjar jag känna av förberedelserna i kroppen och det är ju inte heller så trevligt. Känner mig för övrigt så osmidig så jag bara vill vrida fram klockan en månad framåt!



Sköt om er! Kram kram.

2009-06-21 17:25:09
URL: http://elleonora.wordpress.com
Madeleine

hihi han kanske trivs så bra där inne och väljer att inte komma ut alls :P

2009-06-22 20:03:39
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback