Lördag

fan va less jag var igår, då blev det ännu ett sånt där super kneppigt strömavbrott som tog telefonen och internet, men otroligt nog kom det tillbaka sent under kvällen igår. Det gjorde det inte sist, så vad som gjorde att det funka denna gång var en bra fråga eftersom samma sak hände med IP-nummret och allt..Aaaja, bara glad det funka sist fick vi vänta nästan 1 vecka på att få igen telefonen.

Idag kommer mamma o pappa hit och de ska hämta Mio så han får vara på semaster i stugan och vara ute en massa nu när de går på semester. Han kommer hem sen igen när lillen har kommit till världen. Blir det skönt för honom, blir mycket inne nu när jag är höggravid och trött och slut. De tar även med mina 2 akvarium, vilket jag tjattat om sedan jag flytta till denna lägenhet känns det som, så ÄNTLIGEN :) Har ju två små guppy yngel som behöver lite större plats nu när det har börja växa till sig och är ca 1 vecka gammal. Plus ska köpa några fiskar imorgon eller nu till veckan som kommer, men är nästan hundra det var något med den stora pumpen när jag slutade med fiskar så måste ta och kolla upp det. Kanske är nya filter som behövs. Ja vi ser väl :) Vet att jag måste köpa en doppvärmare, men tror det går bra utan sålänge eftersom vi har inte direkt kallt här hemma :) 

Nu ska vi iväg en sväng med Sussi o Matti, sen blir det nog en sväng med dammsugaren och moppen innan mammsen o pappsen kommer. Det blir så förbannat mycket hår när man har hund :(

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Anna

Låter som alla hade strömavbrott igår :P Vi med ca 50 minuter..

2009-06-13 11:41:04
URL: http://annasara.net
♥ Sandra ♥

Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-06-14 22:07:47
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Caro

gud vad söt din blogg e.. har du gjort designen själv?



grattis i efterskott :)

2009-06-16 23:32:07
URL: http://mammatille.blogg.se/
Caro

ojdå det va inte illa :)



ja grattis själv :) det e juh tom snart dax för er lille son att titta ut! :)



har ni bestämt namn?

2009-06-17 11:42:48
URL: http://mammatille.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback