Då var det en ny dag

Nu har jag pratat med servanet igen, men han som jobbar på driften skulle koppla och hålla på fattar inget, sen ringa upp igen. Hur svårt är det egentligen att få hemtelefon?? Jag kanske skulle beställt telia så man får via jacket??!


Japp då har jag en ny sladd och den är inkopplad men gubben gick på lunch, kan man bli mera less??? Jag har hör olika visor om hur det ska funka och så sen i söndags...nu är det fan tisdag och idag vill jag gärna att det funkar annars vet jag inte vad jag gör?? RING, jag har annat att göra idag än sitta hemma!!!!!



Vakna kvart över åtta att Maria ringer, vanligtviss är jag ju vaken denna tid, men idag sov jag faktiskt. Och mini i magen vakna tydligen också av ringsingnalen, han blev helt galen och sparka och rörde sig hahaha, det var lite roligt. Sen efter jag hade pratat klart la jag mobilen på magen med musik på och då vart det livat igen. Han är som mamma sin, älskar musik tydligen ;D

Idag ska jag snabb städa lite här hemma vänta på att KÄRA Servanet ska höra av sig, blir le som fan på dem!!!! Sen blir det gå en sväng till Madde och hålle henne sällskap, men först måste Servanet höra av sig såå jag får en sak klart!!! LEEESSS!!!

Ha en bra dag, ni ska jag och mini äta frukost =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback