Fin väder :)

Idag ska jag ta och vara ute mycket var mina planer. Och magvärken är idag väldigt mild så det känns skönt. Men jag måste få beklaga mig på vårdcentralen här i skönsberg!!! USCH!!! Snacka om att verkligen skita i att man har ont, fattar inte hur svårt det kan vara att få liite hjälp!!

Sen ringde jag målarna idag som ska fixa här hemma, skulle ta 2-3 veckor innan jag skulle få fixat, först var det 7 veckor men då sa jag men snälla jag har redan väntat 2 månader lite snabbare kan jag väl få detta fixat. Då sa han jo men 2-3 veckor jag flyttar upp dig på listan eftersom du redan väntat så länge.

Imorgon är vi bjudna på middag hemma hos Tommys föräldrar, sen har vi bestämt att vi ska ha en mysighelg bara, och hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket. Se bra filmer och äta något gott. Blir inte så mycket tid för varandra nu när Tommy går skola, sen har jag ju mått som jag mått så jag har vilat mycket och somnat framför tv...

ha en härlig dag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback