Måndag

Vakna tidigt idag av att målarna ringde och hörde om dem kunde börja redan idag. Men herregud klockan var fem över sju, inte har väl jag hunnit flytta undan möbler när jag senast prata med han i föra veckan och då skulle jag vänta 2 veckor haha. Men imorgon så får vi målat här hemma, så de lär ju vara här klockan sju utanför och vill börja...tur man är morgonpigg!!

Imorgon ska jag också till barnmorskan, känns kul var ju ett bra tag sedan man var där. Ska prata med henne om smärtan jag känner i höften i magen, ungefär som jag sträcker mig hela tiden...inte en härlig känsla =/

Sen nu på morgonen har jag fixat en blogg åt Sara...den behövde verkligen ett lyft ;)



Nu ska jag sätta mig och se på våra bästa år, har inte sett på ett par dagar. Men jag lär ju inte direkt ha missat super mycket haha =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback