Tisdag

Målarna kom inte idag :( Hade fått förhinder så skulle komma imorgon istället. Men en av dem kom och hämta nykeln hit så jag slipper bara sitta inne och passa dörren, plus att jag fick en färgskala att välja färger i mellan. Och som jag redan hade bestämt så ska sovrummet vara grått, sen är jag inte riktigt säker vad jag ska ha inne i det blivande barnrummet?? Får se vad Tommy säger när han kommer hem.

 
Sen har jag även idag beställt detta påslakanset, är den inte gullig? denna gick på 179 kr, och Ikea har ju inte direkt så himla mycket billigare påslakanset. MEN mycket fulare så även om det kostar lite mer så är det helt klart värt det! :)

 
Och en filt som jag inte heller kunde hålla mig ifrån :) Gick bara på 45 kr så jag blev ju inte rånad på köpet ;)

Kommentarer
saramichellesmamma<3

vi kan ta de på msn nån dag sen haha

aa ja hoppas nån vill ha henne var en som mailade idag på henne så ja hoppas...

2009-03-24 21:57:32
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback