Jonathans dop

Här är några av alla bilder som blev tagna idag med min kamera. Har fixat till alla dessa, med ljus och färger. Kommer lägga upp fler bara jag får kortena från Johanna. :) Sen orkar jag inte pyssla med bilderna mer just nu heller. Men det vart iaf ett väldigt lyckat dop. :)

vart kommer ljuset ifrån?? Vad är detta?
Vi som var där kan svära på att det finns inget fönster där prästen står. Och jag har inte gjort något med denna bild, om ni kollar nedanför så är det ungefär i samma ögonblick som detta kort är taget...
Och om ni kollar så ger ljuset ingen skugga eller ljus, det bara finns och lyser ovanför och runt Jonathan, men inte på prästen. Ni får alla ha eran egen tolkning på denna bild, jag har min och jag vet många känner som jag. Han vart verkligen välsignad idag av en högre makt. Detta kort Johanna är mer värd än alla kort som någonsin kommer finnas på Jonathan, det är den vackraste bild jag sett. Jag tackar dig från botten av mitt hjärta att du fångat ett så vackert ögonblick. Och detta har bara förstärkt min tro, tack för det...

Kommer förstora detta kort och rama in i en svart ram som han ska få ha ovanför hans säng..


Prästen visar upp Jonathan inför församlingen


-II-



Madde & Amanda, Tommy Cattis och Jonathan, Farbror Fredrik (gudfar) och Maria (gudmor) & Vincent



Den lilla familjen











Farmor & Farfar och Tommy & Jonathan




Min älskade mor med min älskade lilla son ♥


-II-



Farfar Matti med guldklimpen i famnen



Farmor & lilla jag


Kommentarer
Ulrika(ica)

Vilka fina bilder! Jättefint dop :) Kram från mig

2009-10-17 18:36:52
Anonym

det där har ni fixat så himla bra själv...med plåtnngen ju :) ni hade inte behövt mig. slutar 20.00 o ska hem o kolla bilder då, kommer inte sitta länge då min man väntar hem mig :D

2009-10-17 19:08:46
URL: http://johannawistrom.blogspot.com
Rosie Mormor

många fina bilder från en minnes värd tid genom hela livet. tack för dagen kramar mamma. ps ljuset kommer från hjärtat på dom som inte kunde närvara i kyrkan men vill ändå vara med. Men det är en tolknings fråga jag har min bild helt klart men det är ju för att jag har min tro.Ds

2009-10-17 21:23:57
sandra

jättefint!

2009-10-17 21:42:35
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Ulrika(ica)

Ljuset kommer från mamma o maire.....hoppas jag. som din mamma skrev att det är dom som inte kunde närvara, dom fanns där ändå :)

2009-10-17 21:55:45
Madde

Ja det var Mommas ljus...helt säker..=)

2009-10-17 22:59:06
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Cattis

Jag tror det var mångas ljus av våra nära o kära som inte längre är med oss i denna värld men följer våra liv från en annan sida...



Eftersom det var under välsingelsen detta kort togs, så tror jag helt klart det kommer från andra sidan, om vi ska kalla det gud eller bara livets ljus det är upp till oss alla att bestämma själva. Jag vet att min mormor skulle aldrig missat min sons dop så jag hoppas hon var där :)

2009-10-17 23:43:54
URL: http://shadowstorm.blogg.se/
Fia

Hittade din blogg i tråden du skrev på familjeliv. Vilken sötis. Älskar frisyren på pojken, han är så gullig. :) Och ja den där bilden var rätt spektakulär måste jag säga. Vad det kan bero på är däremot svårt att svara på.

2009-10-18 00:08:40
URL: http://lusth.blogspot.com
Johanna

Ja, det är ett märkligt ljus....lite "creepy" nästan. Men bilden är cool, det är den.



Nu ska jag sätta mig o kolla igenom alla andra bilder o sen ge dig dom.



Kram

2009-10-18 07:44:22
URL: http://johannawistrom.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback