Min älskade pojkar :)

Imorgon är det Jonathans dop, han kommer bli så himla fin i sin vackra dopklänning. Mammas älskade lilla gosse. Fyfan så mycket jag älskar dig! ♥

Kommer säkerligen upp massor med kort imorgon eller på söndag, Madde ska få låna min systemkamera imorgon också så blir det massor av bilder sedan från fikat också så inte bara från dopet. Ska komma ihåg att ta massor av bilder på min älskade farmor, man fick sig en tankeställare att de lever ju faktiskt inte för alltid. :(

Nä nu ska jag gå och lägga mig, har just gjort 5 blomm uppsättningar, med höstens färger. Sen imorgon ska jag duka och fixa klart allt en stund innan dopet på kyrkan här i Skönsberg. Uppdaterar mer imorgon om jag hinner.

Just det hittat en super snygg rosa klänning på Cubus som jag bara ska HA :P Men anser inte jag har råd med 300 kr just nu, får bli sen.








Kommentarer
madde

hoppas ni får de underbart på dopet!!=) du ska ni vaccinera er??=)

2009-10-17 10:21:11
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
L

de bästa är nog att skapa sin egen bild utav det istället för att lyssna för mycket på andra, man blir bara skrämd av sånt och det går nog inte ens att jämnföra för ingen förlossning är nog den andre lik heller. ska egentligen inte ens tänka på de än=) men de känns genast bättre efter att ha pratat med barnmorskan om det, det räcker för mig! :)

2009-10-17 12:47:56
URL: http://lillrauta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback