Onsdag

Jag minns vad man tänkte förr varje onsdag, ooh nu är det lill-lördag, hehe undra om man någonsin kommer gå ut på en onsdag igen. Ibland slår det mig så olikt hela ens liv har blivit sedan jag först vart gravid och sedan fick en son. Visst man var inställd på att livet skulle aldrig bli detsamma, men jag tror ändå man inte riktigt förstår hur olikt det skulle bli. Slog mig liksom idag hur låst man är, mini sover ju mellan 13-16 ungefär och då är man ju ganska strandad om man nu inte ska upp honom och hålla på. Vilket inte är den bästa ideén om man vill ha ett glatt barn hehe..Nä det är sjukt när man tänker på hur ens liv var innan man fick barn/ var gravid. Va fan gjorde jag om dagarna? Hehe....udda. Nu går ju hela dagarna till att roa gossen, för han sover inte mycket längre, satt nyss och sjöng "ute på våran gård" hehe och han små skratta och log, så himla sött. Man har verkligen fått en helt annan förståelse för livet, och jag tänker verkligen - vad gjorde jag innan Jonathan?

Jag är så tacksam för min underbara son, och jag älskar honom mer än jag någonsin kan beskriva, och kärleken bara växer dag för dag. Tänk han är redan över 10 veckor gammal, tycker nyss det kändes som man låg på förlossningen och kämpa som ett djur på att få ut honom. Har till och med börja glömma hur det är att vara gravid, något som jag ändå var så länge...Nä som sagt livet har fått en annan mening, eller rättare sagt livet har fått en mening. Jonathan är mitt liv, han är min glädje och ger mig verkligen viljan att finnas där för honom var eviga dag. Och hur jobbig än min graviditet var och förlossning så går det inte en dag inte ens en sekund då jag ångrar min son. Jag älskar honom så jävla mycket, som sagt han är mitt liv. Tack att du finns min älskade prins.

Mamma kommer alltid att älska dig


Du är mitt allt
Du är mitt liv
Du är mitt kött och blod

Min kärlek
Min glädje och lycka
Du är mitt barn


Kommentarer
Madde

Åhh vad fint skrivet gumman =) Förstår precis allt du skriver. Men självklart kan vi gå ut en onsdag igen, eller hur? ;) Fast inte på samma sätt som förr! Imorrn ska vi träffas och umgås här hemma, kom tidigt så hinner Jonathan vara vaken oxå =)

2009-10-07 20:49:07
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback