3.de veckan

Still going strong

Har tappat ännu 0.9 kg på 1 vecka, och nu har jag tappat hela 29.5 cm på hela kroppen, fyfan så stolt jag är över mig själv!!! Jag tränar pilates varje dag och ska snart köra igång med ett pass, för fyfan va Winsor pilates är KUNG!!! :D

Lilleman blir bara bättre o bättre, igår somna strax efter åtta tiden och sov till fyra, åt och somna om till sju åt o somna om till 10 :) Så inget man klagar på. Men han har börja bli väldigt störd av våra ljud t.ex. när vi går o lägger oss så kan han nästan vakna till, man kan knappt röra sig i sängen. Så vi funderar på flytta in han till sitt rum nu väldigt snart eftersom han sover ju nädå hela nätterna nu. Och jag börjar vara ganska less på sova i gästrummet eftersom jag hittar ingen sömn när han ligger och små låter i sömnen. What to do??

Så kanske att vi flyttar in lilleman där nu, eftersom både han och vi kommer nog sova mera lugnt då. Ja vi ser väl vad dagen utvisar. Ska iaf köra pilates nu o käka lite sen, och det blir nog en promis idag har mycket mindre ont i ryggen som tur är :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Alfva (Pebbles82)

Hoppas det går bra med flytten av Jonathan.. :-) Hör du honom genom väggarna då - eller kmmer ni köra med sån babyvakt?

2009-09-15 17:43:20
URL: http://alfvan.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback