En bild

Detta har jag pysslat med under kvällen. Suttit i Photoshop och färglagt en bild. Inte jag som gjort själva bilden den var bara streckad förut. Och jag lovar det tog tid, men såhär vart den iaf :) Fin och mysig. :) Och jag har inte varit olaglig eftersom denna bild fick jag ladda ner och använda mig av :)

Nu säger jag god natt o hoppas att denna jobbiga förkylning känns något bättre imorgon iaf.








Denna har jag börjat med ansiktet är inte klart och denna har jag gjort själv ritat och hela skiten :), men nu måste jag försöka sova även om hostan kommer så fort jag lägger mig ner. Har testa lägga mig 3 gånger redan men går icke...men nu lägger jag mig o läser bil teori iaf så jag gör någon nytta när jag ändå är vaken :( uuh vill bli av med min förkylning


Kommentarer
L

de är svårt att ta "riktigt fina" med en mobil:) ja de får du mer än gärna göra, de skulle vara jätte roligt! jag kan imorgon :D vart sugen nu hehe.

2009-09-07 00:44:24
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Emma Viklund

Vad duktig du är!!! :D snyggt!

2009-09-07 11:22:47
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback