En hälsing från oss

Jag har världens vackraste son! Och jag älskar honom så förbannat mycket ♥
Ha en bra fredag, nu ska jag ut med pappa och gå en promenad med vovvarna...











Denna har Jonathan fått av morbror Fredrik :) Visst är den fin? :)


Och en härlig sparkdräckt av mormor :)
Och en Skellefteå AIK napp av morfar hahaha :D




Sedan hitta jag en så söt tröja och byxa åt Amanda :)
söt va ;)



Köpte även en jacka åt mig själv, jätte härlig jacka som jag kan ha nu i höst och under vintern, fick en vit stickad mössa av mamma och ett par tjocka gråa leggings :) Kan ta kort det en annan gång, nu ska jag sätta mig och se tv.


Kommentarer
Susanna Andersson(farmor)

Gosnubben, vad vi saknar honom. Pussa på honom från oss.

2009-09-18 18:56:57
Madde

Åhh vad fina kläder till Amanda! :D Och fina kläder till Jonathan oxå!! Hoppas ni har det bra där uppe! Hälsa från oss =) Kraam

2009-09-18 20:02:45
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Lars Hammarbäck

Jag kan berätta att Jonathan somnade omedelbart när han fick ha AIK tutten i sin mun. Så är det, man blir trygg när man hittar hem! Från vaggan till graven AIK4ever!

2009-09-21 11:43:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback