frihetsbild :)

Jag vill ha en ritplatta, kan inte någon vara snäll och ge mig en sån ;) Det är sååå sjukt svårt att rita med en datamus...Men jag lyckades tillslut iaf :)

Idag har jag inte gjort nåt, eftersom jag är sjuk och ligger i nästan 40 graders feber, och så fort jag lägger mig ner hostar jag nästan ihjäl mig själv så jag har suttit upp och tugga alvedon hela dagen *ler* Och lilla Jonathan är hos sin farmor och farfar eftersom mamma är så dålig att hon orkar inte ta hand om lilleman, plus är oroad att smitta honom. Fast även farmor är ju lite hängig som tydligen alla är just nu :(

I helgen blir det party, bara man blivit frisk vill säga..sedan ska jag även i vecka ta kort på Lindas mage så hon har några fina bilder att komma ihåg från gravidteten. Det uppskattar jag själv att jag har tagit, och inte bara veckobilder :) Min lilla prins låg ju faktiskt därinne.

Nu ska jag sätta mig och se True blood, serien är bara för grym :) sen är det skoj att det är med en svensk i den, och ibland får man höra lite svenska ord. Innan jag fattade att det var svenska som de pratade, haha det är så när man inte är beredd på det. :) Ha en härlig dag.!



 


Kommentarer
Madde

Ska bli skitkul att gå ut med dig på fredag :D Som på den gamla goda tiden..haha ;)

2009-09-07 22:21:41
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Hanan

HejHej, läste ett kommentar från dej, om att du kan fixa bloggar:). Om du har inga problem så vill jag så gärna att du fixar min blogg design:)?

2009-09-09 14:59:05
URL: http://justhenno.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback