Ny moped och en 5.5 års present :D

Fick veta idag att Tommy fått en ny moped eftersom den andra har motorn gått sönder på, en svart sådan som tydligen inte hade gått nå mycket alls och var i jätte bra skick. :) Super så nu kan han ta sig på jobbet lätt igen utan några större problem. Billigt och enkelt :) *ler*

Sen måste jag berätta vad min älskade sambo ska köpa åt mig imorgon :D Sååå lycklig!!! Han ska köpa mig en bärbar dator, elgiganten har ett jättebra erbjudande på en "Snabb och stabil bärbar PC med utmärkta möjligheter för Internet-anslutning, arbete och media. AMD Athlon X2 Dual Core-processorn har 4 GB RAM och hanterar dina vardagliga sysslor med bra flyt. Med ATI Radeon och dedikerat grafikminne på 512MB fungerar datorn bra för spel eller för dig som vill redigera film med bra bildflyt."

Jag är sååå himla glad :D Tack min älskade Tommy för världens bästa 5.5 års present ♥


Kommentarer
Tommy

klart du ska få en minnesvärd present på 5,5 års dagen min älskling :)

2009-09-24 21:34:41
Cattis

Du är bara för söt :) Älskar dig så mycket. Och både jag o skrutt saknar dig :(

2009-09-24 21:35:34
URL: http://shadowstorm.blogg.se/
Madde

Sen kan ni ju köpa en systemkamera åt mig bara för att jag är så jävla snäll, och fattig. haha :D

2009-09-24 21:50:06
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

Va fint av honom=)

Ali köpte en bärbar dator till mig som tack för att jag blev gravid, hehe vilka män=)

2009-09-25 02:00:57
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback