Onsdag

Ja igår åkte Tommy ner till Sundsvall igen, men jag är kvar än eftersom jag ska hjälpa till med golvläggning och vävuppsättning här hemma hos Mamma och Pappa. Kommer hem i början av oktober. Tommy jobbar ändå hela tiden nu veckan som kommer, mamma är ganska mycket ledig. Plus att Tommy kommer upp igen nästa torsdag eftersom han vill att vi ska fira hans 25 års dag i lugn och ro här uppe i västerbotten. Och det är ju hans dag, så jag säger inget, hade blivit så dyrt för mig att åka hem nu i veckan och sedan komma tillbaka igen på torsdag nästa vecka..Nä då stannar jag hellre och hjälper till här hemma, så mycket som mina föräldrar har ställt upp på mig genom åren, så är det verkligen DET MINSTA jag kan göra för dem.

Nä nu ska jag ta och steka mig 2 ägg, sedan ska vi ut med vagnen och handla tyg så vi kan sy ett par gardiner åt lillemans rum hemma i Sundsvall. Sen kanske vi åker en sväng till lövånger, men det ser vi under dagen. Blir nog lite övningskörning också idag igen, igår var det verkligen pissigt väder, körde i spöregn, men vädret kommer ju inte alltid vara bra när man kör bil så det var ju en bra läxa.

Sen igår gjorde jag om bloggen, tycker den vart rätt läcker, ja ni får avgöra själva!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Anna, mamma till Elis

Va med och tävla om en mössa till Jonathan i min blogg :)



http://www.annasara.net/2009/september/tavling-oa-pip.html

2009-09-23 10:33:12
URL: http://annasara.net
Anonym

Du kan väl göra om min blogg, snälla söta??? :D :D :D

2009-09-23 13:34:41
Madde

haha det var jag som skrev, såklart ;P

2009-09-23 13:35:05
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback