Party och utgång ikväll då

Japp ikväll ska jag ut med Madde o Erika, ska bli hur skoj som helst. Längtade en halv gravidtet på att få dricka vin o cider, och nu känner jag att jag är redo :) Tack Sussi o Matti ni ska verkligen veta att jag är tacksam för att ni kunde ta honom i natt eftersom Tommy jobbar imorgon. Tack o hoppas ni får en bra kväll!

Hur som helst ska bli hur kul som helst ikväll Madde :D Nu ska jag snart ta ut fläskfilén ur ungnen och avnjuta en god middag tillsammans med min älskade Tommy ♥
Och jag kommer sakna min lilla son ikväll, men jag vet att han har det så bra där han är...men jag kommer vara lite oroad så klart eftersom han aldrig sovit borta från oss förut, men han är snäll och lägger sig vid åtta nio tiden jämt så jag tror inte det ska vara några större problem. :)

Ha en trevlig kväll, det ska då jag ha :D




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback