Såå duktig man är....

Ojoj, vad saker det har hänt här idag, inte varit stilla knappt ens 1 min. Började igår med att golvet i lillhallen blev färdig lagt, och så himla fint (ska ta bilder imorgon). Sedan kände jag NÄÄÄ här ska inte vara vit här ska vara grönt, så jag tog rollern och målade väggarna i en mintgrön färg, fick hjälp av Fredrik senare också. :) Super fint. Sen vart det sätta väven, och det blir jag o Freddan som även gjorde detta. Mamma har tagit hand om lilleman hela dagen eftersom jag har varit RÄTT upptagen. Sätta väven var verkligen ett helvete men nu är det gjort!! Sedan kom pappa hem slipa bort spacklet på väggen där det ska sitta en fondvägg. Och sedan hjälptes vi åt att hänga upp jätte fina silver gråa tapeter, funkar på kolla om den finns i brunt eftersom jag vill fixa vardagsrummet :) Och nu skulle mamma bara städa lite undan, sedan ska jag lägga lite mera golv innan det är sängdags, jag kommer sova som en slagtad gris, så jag hoppas min son låter mig göra det!! ohh

Nog om det, hehe...

Annars har jag hela dagen hört lilleman prata och olika ljud hela tiden, ser små skrattar och pratar lite till. Så mysigt. Har även köpt lite kläder åt honom i storlek 68, han kan inte riktigt ha det än men det är ju nästa storlek och jag har inte alls mycket kläder i den storleken. Men nu har han fått liite :)

Ni får ha en bra kväll!


Som jag visa här omdagen har han fått en overall av min farmor. Men den är storlek 74 så den är stor än, så jag hitta denna på tradera för 10 kr, och denna är i storlek 68 så den funkar super :) Ser ju hel o fin ut.


Byxa och tröja

2 mjukisar i storlek 68

Japp det är samma, men jag har 1 par byxor i storlek 68 tror jag. Iaf mjuka. Har 2 par jeans tror jag.

Och en skjorta och ett par byxor.

Kommentarer
Madde

Fina grejer ju!

Jag köpte kläder till Melsa igår i strl 62 som hon inte har mkt i men som hon behöver nu, 4 långärmade bodys (för hon har bara korta) och en byxa. Samt skor för 700 kr till mig själv men min kära man som skulle ta hem allt från stan glömde kassarna på bussen =(((

2009-09-30 23:07:35
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Madde

Ja precis, allt är borta, kvittona låg ju i påsarna så den som hittade det gick väl och lämnade tillbaka varorna och tog pengarna:( Ringde Sl idag och kolla om dom hade hittat det, men nej! =(

2009-10-01 00:33:46
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Sussi

Mysiga de byxorna är =) Mejis har bruna, rosa & turkosa =)

2009-10-01 11:45:46
URL: http://sussey.blogg.se/
Sussi

Jo men är ju så ibland, jag har ju stått stilla senaste 1½ veckan så... =) Skönt o veta att man kan hålla i det! :)

2009-10-01 12:08:29
URL: http://sussey.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback