Shoppat

Varit en sväng till Lövånger och handlat lite kläder, plus att jag handla ett jätte fint lektäcke med Nalle Puh och Tiger på, hur sött som helst! Sen har jag även varit ute en sväng ikväll och kört lite bil, men fan va solen låg dumt, jag blev så himla bländad, såg knappt vägen, det var äckligt!

 

Här får jag ett bad av mamma, och JA badbaljan är rosa, men man tager vad som finns, skön tyckte han den var iaf :)

Hehe här sitter jag och sjunger ur djungelboken som min bror sitter och ser på film, hehe "va nöjd med allt som livet ger... :D

Nybadad prins :)

Och denna fick han av sin mormor igår, visst är den fin :)





Och här har vi lite saker som har handlats, första är en leksak, andra är ett underbart täcke, body, byxa, tröja, t-shirt och speldosa som vi har hängt på väggen över hans säng :) Ännu en sak han ska ha häruppe hos sin mormor o morfar.


Nä nu ska jag sluta blogga, ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Pappa

saknar dig lilla gubben, jobbigt att inte se dig varje dag. Tur att du har en sån bra mor och sån underbar mormor och morfar :) men vi syns om en vecka =)otroligt fin lejon kungen pyjamas =)

2009-09-23 23:23:41
Susanna Andersson(farmor)

Jättefina kläder till sötnosen.

2009-09-24 07:04:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback