Skön morgon

Ja idag fick jag då kliva upp före tuppen kändes det som iaf. Jag har ju fått 1 timmas massage betalad av mamma, och jag vill lova det var så himla skönt, och hon hitta verkligen de punkter som jag har ont på så nu känner jag mig som en ny människa. Tack mamma ♥

Idag ska vi spakla här i hallen, och förhoppningviss hinna börja sätta väv eller fondväggen...men vi ser ju vad vi hinner med. Min bror är just nu här också och mamma ska grädda våfflor åt oss, och JA jag funkar med LCHF, inte den lättaste diet att följa när man inte är hemma. Men jag har inte fuskat mycket, bara lite små saker som tagit någon banan och sånt. Och nu idag våfflor :) "inget ont som inte har något gott med sig"

Sen har jag även fått min kameraladdare, så nu kommer jag kunna ta några kort igen så ni inte missar hans utveckling. Och när vi kom hem från Ånäset så fick Jonis självklart mat och sedan fick han ligga nackenfiss på golvet och han var så helnöjd och prata och log omvart annat :) Sedan igår så kom första början till ett litet skratt när jag satt och prata med honom....åååh så gulligt :)

Sen köpte vi lite små saker på pappers/järnhandeln i Ånäset. Och sedan har jag även glömt visa overollen som Jonathan har fått av min farmor, och en tjock tröja som har fått av sin mormor :)

Så himla söt, fick den av farmor när vi var in för några dagar sen till Umeå. Så tack farmor, Jonis kommer ha stor användning av denna nu i dessa tider som väntas.

Denna är ett fynd från Röda korset gick på 15 kr, och den är så mysig och fin, har även ett par byxor till denna som också gick på 15 kr :)

När jag kommer hem ska ju lilleman flytta in på sitt rum, så det kommer ju behövas göras lite mysigt. Han har ju redan flera tavlor och så. Men jag köpte till dessa Wallies eftersom jag tycker de var så sjukt söta, om jag sätter dem på väggen eller om jag kommer sätta dem på hans dörr och skåpen, det återstår att se. Sen ska vi även handla någon mysig lampa som han ska ha i taket. Har även hittat ett par jääätte söta gardiner med små svarta o vita får på. Ska höra vad Tommy tycker om dem, så får han också vara med och välja ;)

Denna var en uppskattad leksak som jag har köpt åt honom, en blomma som man kan hänga lite här o där med en spegel under plus att den plingar så fort man kommer åt den :) riktigt bra o mysig leksak :)


Ska senare ta fram lite bilder av mig när jag var liten, och ta några kort så får man se hur mycket likheter det finns som folk som inte vet hur jag såg ut när jag var liten :) Ha en bra dag!


Kommentarer
madde

ja! det har du rätt i!=) Ja goboken är bra, man får mycket saker för inga pengar, småsaker, men jag har fått mycket böcker..bla med godnattvisor, du vet dom där tradionella gammla visorna som man glömt bort!=) se cd skivor me lugnade musik å sång tror ja de va har ej testat den än!=) men de är ju jättebilligt så gör de!=)

2009-09-29 15:22:50
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
maria

Tack:) Har du kommit hem nu lr?

2009-09-29 17:02:00
URL: http://lillamaria83.blogg.se/
linsda ruda

Kom in på din blogg,å måste säga att den är jätte fin! Grattis till en underbart vacker prins! Ha en bra dag alla ni=) M.V.H Linda.

2009-09-30 10:09:49
URL: http://lindaruda.blogg.se/
sandra

Hej. vilken fin och söt blogg du har!

En sån spegel har min jänta i sin vagn och hon älskar att ligga och titta på den :)

2009-10-05 12:18:54
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback