Uppdatering

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist, och inte så mycket har hänt egentligen men lika bra att skriva iaf. Tommy har jobbat hela veckan så jag o lilleman har varit mycket ensamma. Fast i måndags var vi en sväng på stan handla 2 svarta kuddar till nya soffan som var nersatt, ljuslyktorna som jag har på bild längre ner, statyn, ljus och ljusfat. Sedan handla jag ett par skit fina varma leggings med mönster på, 3 par trosor, vita benvärmare och en jeans kjol.

I tisdags gick jag o Madde ner på stan eftersom hon skulle handla lite kläder för sina presentpengar. Och jag gick in på en inrednings butik och hitta en jätte fin vinröd duk med guldbrodyr. Sedan handla jag ett par super snygga stövlar som jag ha när jag går på stan och är ute o roar mig. Har ju redan andra jättebra vinterskor som jag kan ha när jag är ute med vagnen.

Och idag har jag och Madde tagit en promenad på ungefär 2,5 timma, sedan gick vi hit jag bjöd på middag och kanske har inspererat Madde att börja tänka i LCHF banorna också, vi får väl se :) Hon ska iaf få en massa goda recept av mig. Och Amanda fick leka med Jonathans babygym som även kan bli ett litet spelande piano om man ändra om ställningen, och det tyckte hon var skoj, tills hon började bli trött. Men iaf det roade henne en stund.
Nu sitter jag och väntar på att Tommy ska komma hem från jobbet, äta sin middag eftersom jag redan käkat. Och sen ska jag lägga mig 1 timma och vila för jag är så sjukt trött, har sovit skit dålig senaste dagarna, plus jag är ju ute nästan jämt om dagarna också. Sen ska jag och Madde börja gå på badhuset med de små, ska kolla upp om babysim, men om det inte finns här i Sundsvall blir det att vi går någon dag i veckan iaf :)

Nu ska jag sätta mig framför tv och bara vara, är såååå trött och har sådan hemsk träningsvärk efter ha gått och tränat pilates nu senaste dagarna. Men det ger resultat, bara sedan igår hade jag gått ner 0.3 kg. Jag älskar denna metod, jag är mätt jag äter underbart god mat och jag tappar massor i vikt. Tommy har tappat över 5 kg på 1 vecka, hans byxor ramla av honom nu får han använda skärp.! Fast jag tror inte han klagar ;)

Ha en bra kväll!

en liten mätt pojke :)









Sedan blev det ett bad emot kvällen och vi var så nöjda sååå =)





Är jag inte fin i skjorta? ;)













Jag och min guddotter Amanda :) En härlig liten tjej, tänk att tiden gått så snabbt hon växer o frodas ;)







Detta har vi köpt till vardagsrummet 2 stora lyktor och en staty jätte fin blev den i fönstret. Nu ska jag bara handla nya gardiner som jag sett på Olssons tyger :)
 




Och mina nya stövlar som är sååå snygga :D 8 cm klack :)

Kommentarer
blueroose

fina ni e =)

2009-09-03 22:58:56
URL: http://blueroose.blogg.se/
Sussi

Sv: Alltså skulle egentligen kört GI-noll/LCHF, men vill ha i mig lite kolhydrater en gång om dagen i alla fall pga amningen. Annars hade jag skippat det. Så blir lite mittemellan.

2009-09-04 17:01:45
URL: http://sussey.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback