vart har min snälla gosse tagit vägen?

Nu har vi haft 3 dåliga kvällar, och jag har haft en fruktansvärt dålig dag. Lilleman har jag inte ens nästan kunna lämna för gå på toa! Men självklart har jag ju gjort det iaf, suttit med bärselet på mig nästan hela dagen, han har varit som värsta plåstret på mig. Funka en stund i babysittern brevid mig och lyssna på musik, men sen var det samma vända igen. Och nu ikväll har han varit super svårlagd skriker och skriker, NU sover han äntligen! Måste vara någon utvecklingsfas han är inne i, för han har varit grinigare än på många veckor senaste dagarna. :(

Annars ikväll har jag lagat taccogratäng, sedan gjorde jag en räksallad till bussresan imorgon, så jag inte köper en macka eller så för hungern sätter in på bussen. Jag är så nervös hur det ska gå o åka buss med honom, men men det får gå som det går. Ska stiga upp vid sju/åtta och göra alltför hålla herrn vaken så han är riktigt trött vid tio tiden. Ska även ge han välling så han håller sig mätt längre och förhoppningsviss är snäll under resans gång!!! *håller tummarna*

Och ska strax gå och lägga mig är aptrött, så natti natt med er!

Och Grattis Linda till det kommande flickebarnet & pojkbarnet. Vilken lycka att få en av varje :)


Kommentarer
Sussi

8-veckorsfasen? =) Drygt när det är så! Lycka till med bussåkandet!

2009-09-17 09:36:01
URL: http://sussey.blogg.se/
izabelle (:

Hej :D

Kul att du också har blogg, Tomas skicka massa bilder på Jonathan, värsta söt!



//Bella och Tomas

2009-09-17 14:02:16
URL: http://izzabelleh.blogg.se/
madde

redan välling? kan man det?

har hört att nån gång i bebis utveckling kommer dom på att mamman kan lämna dom,även om de bara är i 2minuter,så börjar dom gallskrika!:Dkan ju vara de han kommit på!=)

2009-09-18 10:15:03
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback