Kärlek

Nu börjar min skatt äntligen vara på bättringsvägen. Har mått så dåligt dessa dagar för att man inte kan göra nåt för honom mer än bara trösta och finnas nära. Gjort sååå ont i mig! Men nu börjar hjärtat äntligen bara sig själv igen. Nu hela kvällen har han busat och lekt med oss, och det känns såå sköönt!

Han gillade även jäklas lite med mammas hemmagjorda reflext skärm haha, men det gör inget :) Ville testa göra en egen i silver innan jag köper nåt sånt. Och jag har bestämt mig det är ett måste att ha :) HAHA. (inge dyrt, och ska göra en större imorgon, hade inte så mycket folie hemma). Den är använd på bilden på Jonathan härnere. Det ger ett extra blänk i ögonen, kanske inte syns men skulle jag tagit ett kort utan skulle man märka skillnad (kan göra det nån dag) Denna bild är tagen med mitt fasta objektiv.

Jag har beställt ett till close up filter +4 (inte heller dyrt) strax under 100kr, sen ett star-filter med 6 skärningar. ligger också under 100 kr. Får se om jag hinner få dem innan jul :)


 

 

Muuuuums ;)


Kommentarer
Susanna Andersson

Lillgubben!Det syns verkligen att han är sjuk. Pussa på lillhjärtat.

2010-12-19 17:00:58
Madde

Japp det kan hon! =) Den är ju 86 och en klänning...klänningar är ju lättare att ha längre. =) Sen är den stor i storleken!

2010-12-23 08:28:52
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback